Kako vam možemo pomoći?

Molimo Vas da prije kontaktiranja provjerite da li se odgovor na
Vaše pitanje nalazi među Čestim pitanjima i odgovorima!
Molimo vas da pročitate i naše Uvjete korištenja i Uvjete prodaje.

 

 

 

GDJE SE NALAZITE?
Tizianova 10 (klik na link otvara vam se navigacijski link)
Rijeka

KOJE JE RADNO VRIJEME SERVISA?
Ponedeljak – Petak
10:00 – 18:00

ŠTO SVE POPRAVLJATE?
Apple (iPhone,iPad,MacBook,iMac)
Samsung (mobitel,tablet)
Huawei (mobitel,tablet)

NISAM IZ RIJEKE,MOGU LI VAM POSLATI UREĐAJ NA SERVIS POŠTOM?
Naravno!
Zapakirajte uređaj zajedno s kontakt podacima i kratkim opisom kvara pošaljite na:
JM Elektronika d.o.o.
Tizianova 10
51000 Rijeka
Povrat uređaja je besplatan za iznose iznad 500kn!

ISKLJUČITE SVE LOZINKE I PIN-OVE KOJI SU POSTAVLJENI NA VAŠEM UREĐAJU
Kako bi se popravak mogao neometano izvršiti, potrebno je obrisati postavljene PIN-ove, lozinke i ostale sigurnosne postavke uređaja.

UKLONITE SIM I MEMORIJSKU KARTICU
Preporučamo vađenje SIM i memorijske kartice iz vašeg pametnog telefona, jer kao servis nismo odgovorni za dodatne stvari koje nenamjerno ostavite uz svoj pametni telefon na servisu te tako možemo izbjeći eventualne gubitke i neugodnosti.

KOLIKO TRAJE POPRAVAK?
Popravak traje u prosjeku par sati,ali ponekad je potrebno produžiti vrijeme popravka.

POSTOJI LI MOGUĆNOST ZA HITAN POPRAVAK-DIJAGNOSTIKU?
Ako popravak ne treba posebne dijelove ili ako su na zalihama, možete zatražiti hitan popravak Vašeg uređaja. U slučaju da je hitan popravak, bit će Vam naplaćena dodatna cijena u iznosu od 200,00 kuna

RADITE LI ZAMJENU SAMO STAKLA,EKRAN MI JE DOBAR?
Radimo,kako za koji model uređaja,negdje gdje nije moguće nabaviti samo staklo imamo u ponudi original ekran.

OTKLJUČAVATE LI ICLOUD?
Ne.
Možete kontaktirati Apple podršku 0800 222 427

DA LI NAPLAĆUJETE DIJAGNOSTIKU KVARA?
U slučaju odustajanja od popravka ili traženja isključivo dijagnostike uređaja,servis će naplatiti trošak dijagnostike:
100kn za mobitel
200kn za tablet
300kn za računala (iMac-MacBook)

DOBIVAM LI GARANCIJU NA VAŠ RAD I UGRAĐENE DIJELOVE?
Naravno, garancija je 6 mjeseci na original ugrađene dijelove ili 3 mjeseca na zamjenske dijelove.

PREUZIMANJE UREĐAJA
Svoj uređaj ste dužni preuzeti unutar 90 dana od dana završetka servisne obrade. Nakon isteka zadanog roka od 180 dana od dana obavijesti za preuzimanjem isti se predaje na recikliranje sukladno uvjetima servisa.

ZA KOLIKO DANA STIŽE NARUČENO PREKO VAŠE TRGOVINE?
 Plaćanje i dostava.

MOGU LI VRATITI NARUČENO?
Molimo da objašenjenje potražite u našim Uvjetima korištenja i kupnje.

KAKO DA PODNESEM REKLAMACIJU?
Molimo da objašenjenje potražite u našim Uvjetima korištenja i kupnje.

NITKO MI SE NE JAVLJA NA TELEFON ILI POSLAN UPIT(E-MAIL,FB STRANICA)
Postoji mogućnost da ste nazvali(poslali upit) van radnog vremena ili smo zauzeti pa se ne možemo javiti.
Ostavite nam svoje podatke u formi ispod i mi ćemo kontaktirati Vas

 

IMATE PITANJA? POZOVITE NAS?

092 / 300 35 50

051 / 259 200

Email: info@jm-elektronika.hr

IBAN HR6324020061100672541

OIB 69111084438

Naša adresa:

Tizianova 10, Belveder 51000 Rijeka, Hrvatska

RADNO VRIJEME

Ponedjeljak – Petak
10:00 – 18:00

SUBOTA NEDJELJA I PRAZNICIMA ZATVORENO

O NAMA

Ukoliko je Vaš uređaj prestao raditi, pao u vodu ili sa visine te su Vam u nekom od servisa rekli da je popravak neisplativ, obratite nam se sa povjerenjem. Specijalizirani smo za otklanjanje svih Hardwerskih i Softwerskih problema. Nudimo servis matičnih ploča na: Apple iPhone – iPad

Call Now ButtonPOZIV