Kako vam možemo pomoći?
Molimo Vas da prije kontaktiranja provjerite da li se odgovor na
Vaše pitanje nalazi među Čestim pitanjima i odgovorima!
Molimo vas da pročitate i naše Uvjete korištenja i Uvjete prodaje.
GDJE SE NALAZITE?
Tizianova 10 (klik na link otvara vam se navigacijski link)
Rijeka
KOJE JE RADNO VRIJEME SERVISA?
Ponedjeljak – Petak
9:00 – 17:00
ŠTO SVE POPRAVLJATE?
* Mobitel
* Tablet
* Računala (Apple stolna i prijenosna, PC, Laptop)
* Grafičke kartice (PC)
* Konzole (Sve)
* Prijenosni medij (HDD-SSD-USB Stick)
NISAM IZ RIJEKE,MOGU LI VAM POSLATI UREĐAJ NA SERVIS POŠTOM?
Naravno!
Zapakirajte uređaj zajedno s kontakt podacima i kratkim opisom kvara pošaljite na:
JM Elektronika d.o.o.
Tizianova 10
51000 Rijeka
ISKLJUČITE SVE LOZINKE I PIN-OVE KOJI SU POSTAVLJENI NA VAŠEM UREĐAJU
Kako bi se popravak mogao neometano izvršiti, potrebno je obrisati postavljene PIN-ove, lozinke i ostale sigurnosne postavke uređaja.
UKLONITE SIM I MEMORIJSKU KARTICU
Preporučamo vađenje SIM i memorijske kartice iz vašeg pametnog telefona, jer kao servis nismo odgovorni za dodatne stvari koje nenamjerno ostavite uz svoj pametni telefon na servisu te tako možemo izbjeći eventualne gubitke i neugodnosti.
KOLIKO TRAJE POPRAVAK?
Popravak mobitela traje u prosjeku par sati,ali ponekad je potrebno produžiti vrijeme popravka.
Popravak tableta traje u prosjeku 2-3 radna dana,ovisno o složenosti kvara te dostupnosti rezevnih dijelova.
Popravak Apple računala traje u prosjeku 2-3 radna dana,ovisno o složenosti kvara te dostupnosti rezevnih dijelova.
Popravak konzola traje u prosjeku 2-3 radna dana,ovisno o složenosti kvara te dostupnosti rezevnih dijelova.
POSTOJI LI MOGUĆNOST ZA HITAN POPRAVAK-DIJAGNOSTIKU?
Ako popravak ne treba posebne dijelove ili ako su na zalihama, možete zatražiti hitan popravak vašeg uređaja.
U tom slučaju bit će vam naplaćena dodatna cijena u iznosu od 25€.
RADITE LI ZAMJENU SAMO STAKLA,EKRAN MI JE DOBAR?
Ne.
OTKLJUČAVATE LI ICLOUD?
Ne.
Možete kontaktirati Apple podršku 0800 222 427
DA LI NAPLAĆUJETE DIJAGNOSTIKU KVARA?
U slučaju da se zaprimljeni uređaj ne može popraviti,traženje usluge dijagnostike,odustajanja od popravka,naplaćujemo trošak dijagnostike:
15€ za mobitel
30€ za tablet
40€ za računala
35€ za grafičke kartice
25€ za prijenosne medije (HDD-SSD-USB Stick)
35€ za konzole
DOBIVAM LI GARANCIJU NA VAŠ RAD I UGRAĐENE DIJELOVE?
Naravno, garancija je 6 mjeseci na original ugrađene dijelove ili 3 mjeseca na zamjenske dijelove.
PREUZIMANJE UREĐAJA
Svoj uređaj ste dužni preuzeti unutar 90 dana od dana završetka servisne obrade. Nakon isteka zadanog roka od 180 dana od dana obavijesti za preuzimanjem isti se predaje na recikliranje sukladno uvjetima servisa.
ZA KOLIKO DANA STIŽE NARUČENO PREKO VAŠE TRGOVINE?
Plaćanje i dostava.
MOGU LI VRATITI NARUČENO?
Molimo da objašenjenje potražite u našim Uvjetima korištenja i kupnje.
KAKO DA PODNESEM REKLAMACIJU?
Molimo da objašenjenje potražite u našim Uvjetima korištenja i kupnje.
NITKO MI SE NE JAVLJA NA TELEFON ILI POSLAN UPIT(E-MAIL,FB STRANICA)
Postoji mogućnost da ste nazvali(poslali upit) van radnog vremena ili smo zauzeti pa se ne možemo javiti.
Ostavite nam svoje podatke u formi ispod i mi ćemo kontaktirati Vas
IMATE PITANJA? POZOVITE NAS?
051 / 259 200
Email: info@jm-elektronika.hr
IBAN HR6324020061100672541
OIB 69111084438
Naša adresa:
RADNO VRIJEME
O NAMA
Ukoliko je Vaš uređaj prestao raditi, pao u vodu ili sa visine te su Vam u nekom od servisa rekli da je popravak neisplativ, obratite nam se sa povjerenjem. Specijalizirani smo za otklanjanje svih Hardwerskih i Softwerskih problema. Nudimo servis matičnih ploča na: Apple iPhone – iPad